معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: انتخاب کاندیدای اصلح سبب مجلس قوی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 23 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی در جلسه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات ۱۴۰۲ مرکز انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد که سوم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات به دولت و نظام مصونیت می‌دهد.

ناهیدی گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات در تعیین سرنوشت خودشان سهیم هستند و انتخابات به دولت و نظام مصونیت می‌دهد.

وی افزود: این شهرستان در سنوات گذشته حضور حداکثری در انتخابات داشته است و اسفراین همیشه در این موضوع خوش درخشیده است.

ناهیدی انتخابات را فرصتی برای مردم خواند تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، و در ادامه گفت: انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام و موجب اقتدار ملی است و این اقتدار در منطقه و فرامنطقه‌ای و سرنوشت جامعه اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: انتخابات با مشارکت حداکثری مردم مشروعیت و مصونیت نظام و دولت را در دو بعد داخلی و خارجی تقویت می‌کند.

این مقام مسئول بر نقش و جایگاه جوانان و بانوان در مشارکت انتخابات اشاره کرد و افزود: در این دوره جوانان و بانوان حضور موثری در مشارکت افزایی انتخابات داشته و بیشتر از دیگران احساس مسئولیت برای این مهم دارند.

وی گفت: انتخاب اصلح باعث مجلس قوی خواهد شد و مجلس قوی منجر به ایران قوی می‌شود و انتخابات ظرفیتی است که مشارکت مردم را محک می‌زند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی، هم چنین بر تسهیل روند رای گیری برای رای دهندگان در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: در این دوره نیازی به ممهور شدن شناسنامه نیست، سایر مدارک هویتی مثل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت سربازی و کارت ملی نیز در احراز هویت رای دهندگان، معتبر هستند و برای رای به نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و هم داوطلبین مجلس خبرگان از یک تعرفه استفاده می‌شود.

ناهیدی با بیان اینکه آموزش‌های لازم برای مجریان حاضر در روند انتخابات انجام شده است، اظهار کرد: با آموزش نیروی انسانی، میزان بهره وری و توان استفاده از تجهیزات و امکانات و توانمندسازی افراد محقق می‌شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار