معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان از حضور ۱۸ هزار و ۷۷۷ نفر کردستانی در دوره‌های آموزشی و مهارتی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 20 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، طیبه فرشادان گفت: دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی از دو بخش آموزش‌های عمومی و تخصصی تشکیل می‌شود که امسال این دوره‌های آموزشی مورد استقبال مردم استان کردستان قرار گرفته است.

وی افزود: دوره‌های عمومی شامل آموزش زبان انگلیسی، کامپیوتر، هنر و دوره‌های تخصصی شامل رشته‌های فنی - مهندسی، حقوق، ادبیات، اقتصاد، علوم پایه، مهندسی کشاورزی، مدیریت و حسابداری، تکنیسین داروخانه و دستیار دندان پزشک است.

معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: واحد آموزش جهاددانشگاهی کردستان در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت ویژه و در راستای ارتقای دانش مهارتی نیرو‌های دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزش تخصصی را برای کارکنان ادارات استان برگزار می‌کند.

وی از شرکت ۱۸ هزار و ۷۷۷ نفر کردستانی در دوره‌های آموزشی و مهارتی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۹۲۳ نفر در دوره‌های آزاد و ۱۲ هزار و ۸۵۴ نفر در دوره‌های آموزشی ادارات شرکت کرده اند.

فرشادان با اشاره به رشد صد درصدی فراگیران آموزشی جهاددانشگاهی کردستان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: استانداردسازی کلاس‌های آموزشی، استفاده از مدرسان باتجربه، مناسب‌سازی فضای آموزشی، بهبود کیفی دوره‌های مهارتی از جمله دلایل رشد فراگیران است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در کل ۹ هزار و ۸۸۷ فراگیر در دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی کردستان شرکت کردند، یادآور شد: از این تعداد پنج هزار و ۳۲ نفر در دوره‌های آزاد و چهار هزار و ۸۴۴ نفر در دوره‌های آموزشی ادارات شرکت کردند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار