کردستان فرماندار شهرستان سنندج گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در چند سال اخیر متناسب با نیازهای استان کردستان بوده است و جهت توسعه این فعالیت‌ها باید از این نهاد حمایت و پشتیبانی شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 13 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسگری، امروز (۲۴ بهمن‌ماه) در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی دارای ظرفیت‌های خوب و تأثیرگذاری است، گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان کردستان در چند سال اخیر قابل توجه بوده و این فعالیت‌ها در راستای نیاز‌های استان صورت گرفته است.

وی افزود: در جلساتی که با استاندار کردستان داشته‌ایم بار‌ها جهاددانشگاهی را به عنوان یک نهاد فعال، پویا و توسعه‌ای معرفی کرده‌اند و این مهم نشان از تلاش و کوشش جهادی این مجموعه است.

فرماندار شهرستان سنندج، با تأکید بر اینکه از جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت خواهیم کرد، ادامه داد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است و بر همین اساس در سال آینده بودجه‌ای را برای حمایت از این نهاد اختصاص خواهیم داد.

وی در پایان از تلاش‌های جهادی جهاددانشگاهی استان کردستان تشکر کرد و افزود: شهرستان سنندج به طور قطع از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این نهاد انقلابی در راستای توسعه بهره خواهد گرفت.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان گفت: جهاددانشگاهی کردستان دارای نیرو‌های جوان پرانرژی و متخصص و متعهد است. جهاددانشگاهی استان کردستان فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی انجام داده است و توانسته در راستای رشد و توسعه استان گام بردارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: یکی از اهداف مهم این نهاد ایجاد بستر و زمینه فعالیت مناسب برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هاست، که در این راستا این نهاد اقدام به ایجاد چندین مرکز دانش بنیان و واحد فناور کرده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار