نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 11 February 2024

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

 
در این پیام آمده:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضور گسترده مردم سلحشور و قهرمان  آذربایجان غربی در آئین ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات این خطه از سرزمین اسلامی مان شد.
مردم عزیز با گام های استوار و پرچم های به اهتزاز درآمده بار دیگر غیرت ایمانی و ملی خویش را برای شادی دوستان و کوری چشم دشمنان این مرز و بوم به نمایش گذاشتند. 
 
در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم با بصیرت استان همگام با تمام ایرانیان غیور در رویارویی با نفاق و دورویی مدعیان دروغگوی مردم داری قیام کردند و صحنه ای بی بدیل از شکوه حضورشان را به تصویر کشیده و قاعدین پر ادعا را به چالش کشیدند
آن هایی که با ادعای حمایت از مردم غیور ایران در آتش جنگ و تهدید و تحریم این ملت می دمند بار دیگر سیلی محکمی از مردم انقلابی ایران اسلامی  خوردند.
 
شما مردم با بصیرت ، همیشه در بزنگاه ها مجاهدانه حضور داشته و دارید و راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که در میدان انقلاب اسلامی وارثان اصیل این انقلاب همیشه در پای آرمان ها ثابت قدم و استوارند.
 
اینجانبان بر خود فرض می دانیم از یکایک مردم غیور و سلحشور آذربایجان غربی به پاس خلق حماسه ای ماندگار و دشمن شکن  در ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ که نمونه ای از نمایش جهاد و استقامت بود، قدردانی نماییم و ضمن آرزوی توفیق ، آماده خلق حماسه ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه پای صندوق های رای باشیم.
ان شاءالله 
 
سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی
 
محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی 
 
۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار