امام جمعه موقت بیرجند گفت: طی 45 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد توطئه ها و تحریم های بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم که همه این ها با 3 ضلع درایت مردم، مسوولان و رهبری نظام خنثی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 09 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهارداشت: افراد مومن با داشتن ایمان مانع از هرگونه اقدام خلاف می‌شوند و آن گروهی که می‌توانند مردم را از اهدافشان منحرف کنند جریان نفاق هستند.

وی تصریح کرد: طی ۴۵ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره از سوی دشمنان با حربه‌ای با نفاق روبرو بوده ایم که با درایت مردم، مسوولان و رهنود‌های رهبر معظم انقلاب این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی آمریکا، اسرائیل و رژیم جعلی صهیونیست و تحریم‌های که تاکنون به ایران تحمیل شده را خطر ندانست و خاطرنشان کرد: توانستیم با همت مردم و حضور آنان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب همه تحریم‌ها و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

خطیب جمعه بیرجند اضافه کرد: یکی از ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام ایجاد بیم و ناامیدی در دل مردم است که همواره در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های معاند واقعیت‌های جمهوری اسلامی وارونه جلوه داده می‌شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی ادامه داد: جالب است که در سانه‌های معاند در مورد پیشرفت‌های علمی و پزشکی، هسته‌ای، توان موشکی، قدرت نظامی، نانو ذرات و ... که توسط دانشمندان جوان ایرانی انجام می‌گیرد صحبتی در آن رسانه‌ها نمی‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز بزرگ گفت: هر قدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف، برابر چند حج است و هرکه دل به اسلام، قرآن و پیامبر اکرم (ص) و ایران اسلامی دارد این راه را ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام رحیم آبادی تصریح کرد: حضور ۸۵ درصدی جوانان در مراسم معنوی اعتکاف نشان از بیداری اسلامی نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های آزاده جهان است.

وی با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی در جامعه و تبین خدمات نظام اسلامی برای مردم گفت: کتاب متعالی صعود چهل ساله امروز رساله عملیه ما در تشخیص درست این است که در کجا هستیم.

به گفته وی بیان دستاورد‌های نظام و دولت در راستای جهاد تبیین مورد تاکید است، زیرا از این طریق می‌توان در جامعه به ویژه برای قشر جوان امیدآفرینی کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار