امام جمعه شهرستان مارگون گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق آنها با نظام است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 09 February 2024

رحم الله خواجه پور در نماز جمعه شهرستان مارگون گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به همه شما فجر آفرینان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انقلاب اسلامی یک موهبت الهی بود که به این ملت ارزانی شده است. ملت عزیز همیشه در صحنه ایران اسلامی که با پیروی از ولیشان حضرت امام و ایمان‌های درونی و با توکل بر خدا در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادند و مبارزه کردند تا این انقلاب را در سال ۵۷ به اوج پیروزی رساندند.

ملت ما مردم ما بهترین ملت و بهترین مردم هستند مردمی که با حضورشان در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها و میدان‌ها نشان دادند قدردان و شکرگزار این نظام و انقلاب هستند  انقلابی که ۴۵ سال با اقتدار و صلابت رو پای خود ایستاد و با تمام هجمه‌های دشمن تحریم‌ها و تهدیدها مقابله کرد و دشمنان نتوانستند با این حرکت‌های ورفتارهای مذبوحانه و فتنه‌گری‌های پی در پی مردم را برای یک لحظه از اعتقاداتشان نسبت به نظام و انقلاب و رهبری به عقب برانند.

خواجه پور افزود:هرجا دشمنان برای این نظام نقشه کشیدند با حضور به موقع مردم نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شد. هرجا خواستند تعرضی بکنند ملت سرافراز ایران اسلامی دست متعرضان را قطع کرد.

در جهاد تبیین باید به مردم گفته شود که در زمان شاه ملت هیچ گونه استقلال و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در رابطه با کشورشان نداشتند.

آمریکایی که امروز دشمن اصلی مسلمانان جهان است اسرائیلی که کشی می‌کند خباثت و دشمنی می‌کند آدم کشی می‌کند و ملت‌های مسلمان امریکا و اسرائیل و همپیمانانش را به عنوان دشمنان اصلی اسلام می‌دانند یک روزی برای این کشور تصمیم می‌گرفتند و اما ۴۵ سال است که دست این معاندان و خبیثان و کودک کش‌ها برای همیشه از این ملت کوتاه شده است و ملت ایران اسلامی با اقتدار و با صلابت و با استقلال برای کشور تصمیم گیری و تصمیم سازی می‌کند که اینجای شکرش باقیست.

امام جمعه مارگون در ادامه گفت:ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نه عزتی داشتیم نه صلابتی داشتیم نه استقلالی داشتیم و تمام مدیریت کشور به دست آمریکا و اسرائیل و همپیمانانش بود چرا چون که شاه یکی از هم پیمانان آمریکا و اسرائیل بود فردی بود که تابع و مطیع محض آمریکا و اسرائیل و انگلیس بود و این اطاعت چون غیر از اطاعت الهی بود با شکست مواجه شد.

اطاعتی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد اطاعت امام از دستورات الهی و پشتوانه مردمی و ایمان‌های درونی مردم به خدا بود هرجا از خدا اطاعت کردیم موفق شدیم هرگاه از غیر خدا اطاعت کردیم با شکست مواجه شدیم. 

لذا مردم ایران اسلامی روز یکشنبه انشاالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضوری پرشور و با شکوه شرکت می‌کنند و با حضورشان مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و مستکبران و معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند زد . 

نکته دوم مسئله انتخابات است انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید با شکوه برگزار شود. چهار خصوصیت از جمله مشارکت قوی رقابت واقعی سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید انجام شود. اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوریست یا هرج و مرج است. حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد انگیزه ملت قدرت ملی به وجود می‌آورد. انتخابات تحول ایجاد می‌کند آقا فرمودند همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند این یک حکم است اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند که این کار به ضرر کشور است. راه حل مشکلات انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد من بارها توصیه کردم به اینکه مسئله جهاد تبیین را عزیزان در دستور کار خودشان قرار بدهند و آن را به عنوان یک رفتار بدانند مسئله جهاد تبیین بسیار مهم است . جهاد تبیین می‌توان به پیشرفت و توسعه کشور کمک کرد. حضرت زینب سلام الله علیها با جهاد تبیین اجازه نداد دشمنان صحنه عاشورا را برعکس جلوه دهند. لذا همه مردم و اقشار مختلف جامعه در جهت تحقق جهاد تبیین وظیفه دارند.

خواجه پور در آخر افزود؛ در آستانه ماه شعبان و اعیاد شعبانیه هستیم اعیاد شعبانیه رو تبریک عرض می‌کنم ماه شعبان فرصت بسیار خوبی است برای کسب تقوا و تهذیب نفس. در این ماه خداوند متعال به صورت ویژه بندگان را مورد توجه و آمرزش خویش قرار می‌دهد از جمله اعمال این ماه غسل کردن روزه گرفتن قرآن خواندن استغفار کردن و راز و نیاز با خداست. انسانی که این اعمال را انجام بدهد یقیناً مورد آمرزش الهی واقع می‌شود. در این ماه اعیاد شعبانیه رو داریم از جمله ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و برادرش حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و امام زین العابدین و نیمه شعبان ولادت با سعادت آقا حجت بن الحسن العسکری علیه السلام است که لازم می‌دانم پیشاپیش این ایام و اعیاد را تبریک عرض کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار