فرماندار شهرستان دالاهو خواستار نگاه ویژه به شهرستان دالاهو در حوزه های مختلف در جهت شکوفایی ظرفیت های این شهرستان شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 06 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مسعود محنتی، امروز (۱۵بهمن) در دیدار استاندار کرمانشاه با معتمدین و متنفذین شهرستان دالاهو، با بیان اینکه شهرستان دالاهو سرزمین ظرفیت‌های ناب است، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های زیادی در زیربخش‌های مختلف کشاورزی دارد.

وی افزود: دالاهو در زمینه پرورش اسب کرد صاحب نام بوده و در زمینه تولید محصولات باغی همچون سیب، زیتون، انجیر و گردو رتبه مناسبی دارد.

وی ادامه داد: شهرستان دالاهو همچنین در حوزه‌های گردشگری، ورزشی، صنایع دستی و... ظرفیت‌های زیادی دارد و جزو قطب‌های کشور به شمار می رود.

فرماندار شهرستان دالاهو در ادامه خواستار نگاه ویژه به شهرستان دالاهو در حوزه های مختلف برای شکوفایی ظرفیت های این شهرستان شد.

نبود چرخه بسته بندی و فرآوری تولیدات کشاورزی، نداشتن بازار فروش تولیدات شهرستان، آمار بالای بیکاری در شهرستان و محروم ماندن دشت بیونیج از سهمیه آب برای آبی کردن مزارع دیم و ایجاد جهش در تولیدات شهرستان از مشکلات عمده شهرستان دالاهو بود که محنتی از آنها یاد کرد.

وی در ادامه اشاره ای هم به پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال داشت و گفت: دهه فجر امسال ۶۲ پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان در شهرستان دالاهو به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اشاره به سبز شدن شهرستان دالاهو از نظر گازرسانی، گفت: هم اکنون همه شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان از نعمت گاز برخوردارند. 

وی با اشاره به پای کار بودن مردم شهرستان در عرصه های مختلف دفاع از نظام، یادآور شد: مردم شهرستان دالاهو از اهل حق گرفته تا اهل تسنن و شیعه، همواره پشتیبان نظام بوده و هستند.

 در ادامه این نشست معتمدین و متنفذین شهرستان دالاهو به بیان مشکلات شهرستان پرداخته و خواستار رفع مشکلات شهرستان شد.

محروم ماندن مردم شهرستان از بیمارستان، حل مشکل آب شرب کرند، دیم بودن اغلب اراضی شهرستان و... از جمله مشکلات شهرستان دالاهو بود که در این نشست مطرح شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار