رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی گفت: مرحله نخست طرح توان‌افزایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در ۶۲ روستای استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 25 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بجنورد به منظور بررسی طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی شهرستان با حضور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی، فرماندار بجنورد و اعضای جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری بجنورد برگزار شد.

در این نشست، مرتضی بهزادفر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی اظهار کرد: مرحله نخست طرح توان‌افزایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در ۶۲ روستای استان در حال اجرا است.

وی گفت: هدف و رویکرد این طرح، توانمندسازی جوامع محلی در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی از طریق هم افزایی میان دستگاه‌های اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی و همراهی مردم است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی افزود: هدف تامین زنجیره ارزش فعالیت‌های اقتصادی در روستا‌ها و تقویت ارزش افزوده جهت این قشر است.

بهزادفر بیان داشت: هویت بخشی به روستاها، صادرات محور شدن و شناسایی نقاط قوت و ضعف ها، بهره وری در نقاط روستایی و بازاریابی تولیدات کشاورزی با استفاده از مشارکت سرمایه‌گذاری‌های بخش دولتی، خصوصی و جلب مشارکت‌های مردمی از مهمترین رویکرد‌های این طرح است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار