سرپرست اداره راهداری شهرستان خلخال گفت: هم‌اکنون طبق اطلاعات دریافتی 83 راه روستایی در شهرستان خلخال پوشیده از برف و مسدود است و بازگشایی راه‌های اصلی و روستایی در اولویت‌کاری راهداران خلخال قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ 25 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، عباس حقی، سرپرست اداره راهداری شهرستان خلخال اظهار کرد: بازگشایی راه‌های اصلی بدون وقفه در محور خلخال به اسالم، در محور خلخال به کوثر، محور خلخال به شاهرود و هشجین و در محور خلخال به فیروز آباد تا تقاطع اردبیل سرچم در حال انجام است.

وی افزود: در محور خلخال به اسالم به لحاظ شدت باد و کولاک مقطعی راهداران و امدادگران در حال خدمات‌رسانی به مسافران هستند و مردم به لحاظ ادامه بارش در روز‌های آتی از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند.

استقرار ۱۱ اکیپ راهداری مجهز در جاده‌های خلخال

حقی با اشاره به استقرار یازده اکیپ راهداری مجهز در محور‌های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی گفت: با کاهش شدت باد و کولاک در ارتفاعات و مناطق روستایی بازگشایی راه‌های روستایی بخش مرکزی، شاهرود و هشجین آغاز شده است.

سرپرست اداره راهداری خلخال گفت: در تمامی بخش‌های شهرستان خلخال بارش برف خوبی قابل مشاهده است که هم‌اکنون طبق آخرین آمار دریافتی از بخشداران بیش از ۸۳ روستا مسدود بوده که تمام توان راهداران مصروف بازگشایی راه‌های روستایی در کنار بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی خواهد شد.

بارش برف سبب کندی تردد در معابر و شهر‌ها نیز شده است و در شهر خلخال شاهد آغاز برف‌روبی خیابان‌ها از صبح امروز هستیم.

علی پیرمون، شهردار هشجین گفت: بازگشایی معابر شهری شهر هشجین از شب گذشته آغاز شده و تا پایان وقت امروز ادامه خواهد داشت.

مرتضی مطهری، شهردار کلور نیز ضمن قدردانی از تلاش راهداران گفت: تلاش مجموعه شهرداری کلور نیز با ۳ اکیپ برف‌روبی در معابر شهر کلور آغاز شده و تا پایان وقت امروز خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌های پرتردد و بازار برفروبی خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار