فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیر رمال فریبکار که با بی‌هوش کردن طعمه‌هایش اقدام به سرقت و آزار و اذیت زنان می‌کرد، خبر داد و گفت: شهروندان در صورت شکایت از این فرد می‌توانند به سازمان اطلاعات شهر ری مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 24 January 2024

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری رمال کلاهبردار اظهار داشت: اوایل آذرماه سال جاری بررسی موضوع پرونده‌ای مبنی بر سرقت به‌شیوه بی‌هوشی از زن جوان توسط یک مرد رمال در اختیار تیمی از مأموران سازمان اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که این فرد رمال مردی 45ساله با جلب اعتماد طعمه‌اش به‌بهانه رمالی برای بخت‌گشایی و رفع مشکلات، در منزل شاکی حاضر می‌شد و مدعی بود که برای رمالی در زمانی که وی حاضر می‌شود، فردی در منزل حاضر نباشد.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهم پس از حضور در خانه و اطمینان از تنها بودن زنان جوان با دادن یک نوشیدنی که مدعی بوده این نوشیدنی را جادو کرده است، زنان جوان را بیهوش کرده و بلافاصله با سرقت اموال باارزش از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز کرد: در بررسی‌های اولیه، اطلاعاتی از این مرد جوان به دست نیامد تا اینکه با روش‌های کشف جرم و تجمیع پرونده‌های مشابه مشخص شد که متهم به‌دفعات مرتکب سرقت به همین شیوه شده است و تعدادی از زنان جوان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: با به دست آمدن این سرنخ‌ها تحقیقات پلیسی تکمیل شد و مأموران موفق شدند با انجام چندین عملیات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در شهرستان ری شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های قضائی، این شیاد در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در همان ابتدا به سرقت و آزار و اذیت زنان در نقش یک رمال اعتراف کرده است و با دستور قضائی انتشار تصویر بدون پوشش متهم برای شناسایی سایر مال‌باختگان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی که بدین شیوه در دام سرقت یا آزار و اذیت و دیگر جرایم احتمالی این مرد فریبکار قرار گرفته باشند متهم را شناسایی کنند و برای تشکیل پرونده و پیگیری شکایتشان به پلیس اطلاعات شهرستان ری واقع در خیابان فدائیان اسلام جنوب نرسیده به میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار