معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از ثبت حدود14 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در 10 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 23 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، منصور نجف‌قلیزاده ظهر امروز در بازدید از سامانه هوشمند محور مشگین‌شهر اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۳ میلیون و۱۵۳ هزار و۹۳۷ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود، امسال افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۶ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۷۴۹ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۱۸۲ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۶۸ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۱۰ ماهه گذشته افزایش بیش از ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۶۶۹ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که در ۱۰ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

نجف‌قلیزاده محور‌های اردبیل- آستارا، اردبیل- نیر واردبیل - مغان را جزوه محور‌های پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۱ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۶۳ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس،۱۰ میلیون و۵۷۴ هزار و۸۱۵ تردد در محور اردبیل- نیر و بالعکس و بیش از ۷ میلیون تردد نیز در محور اردبیل- مغان و بالعکس ثبت شده است.

وی از ثبت ۱۰ میلیون و۸۶ هزار و۹۴ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار