رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به حوادثی که خودروهای شوتی برای دیگر خودروها ایجاد می کنند از برخورد قاطع با این گونه خودروها در جاده های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴ 23 January 2024

به گزارش تابناک قم، مختار پناهی اظهار داشت: خودروهای سواری حامل کالای خارجی قاچاق که در اصطلاح به آنها خودروی شوتی می گویند با انجام سرعت های غیرمجاز، لایی کشی، انحراف به چپ های ناگهانی و انجام حرکات مخاطره آمیز امنیت راه‌ها را به خطر انداخته و از مهمترین عوامل بروز حوادث رانندگی در جاده ها به شمار می آیند.

وی تصریح کرد: برخورد قاطع با خودروهای شوتی که با قانون گریزی، سرعت های سرسام آور و انجام حرکات مخاطره آمیز باعث نا امنی در جاده ها می شوند در دستور کار جدی پلیس راه استان قم است و این خودروها پس از رصد هوشمندانه توسط دوربین های ثابت و سیار پلیس راه شناسایی و در کمترین زمان توقیف می شوند و علاوه بر اعمال قانون سنگین به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان قم به رانندگان خودروهای شوتی هشدار داد و گفت: این رانندگان باید بدانند که جاده های استان ما برای آنها امن نخواهد بود و در صورت تردد در این جاده ها ماموران پلیس راه با چشمان تیزبین و هوشیار خود جلوی بی‌قانونی‌های آنها را گرفته و قاطعانه با آنان برخورد خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار