دبیر جشنواره عمار در قم از برگزاری و اکران عمومی آثار این جشنواره در سالن آوینه مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۸ 21 January 2024

به گزارش تابناک قم، سهیل اسعد دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در نشست خبری با اصحاب رسانه که در حسینیه هنر استان برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از جشنواره مردمی عمار با محوریت موضوع فلسطین و نظم نوین جهان آغاز به کار کرد، اتفاقاتی که در فلسطین در حال روی دادن است به نظم نوین جهانی مرتبط است.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره مردمی عمار بیان کرد: حضور نوجوانان ونسل جوان در این دوره از جشنواره عمار پررنگ و قابل توجه بود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: حضور بانوان و همچنین سنین مختلف در چهاردهمین جشنواره عمار پررنگ تر از دوره های گذشته بود و جشنواره عمار توانسته از مرزها عبور کند.

اسعد با بیان اینکه اکران فیلم های جشنواره عمار در حسینیه و مساجد اقدام بسیار خوبی است، تصریح کرد: هنر جشنواره عمار این است که زمان ومکان را برداشته است، تنوع تولیدکنندگان و مخاطبین جالب توجه بود و امسال برنامه سینما مردم هر شب با حضور تولید کنندگان جشنواره عمار از شبکه 4 سیما پخش شد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کرد: اکران های این جشنواره مردمی در سینما فلسطین انجام شد و فیلم های مختلفی که منتخب و جایزه گرفته بودند در این سینما اکران شد.

وی افزود: سطح آثار ارسال شده به جشنواره عمار مختلف بود که 3300 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 1000 اثر رسیده مستند است و نسبت به تنوع آثار ارسالی رضایت داشتیم.

اسعد تصریح کرد: جشنواره مردمی عمار یک جشنواره مردمی و انقلابی است، ایده بین المللی کردن عمار از ابتدای آغاز به کار این جشنواره مورد تاکید قرار گرفت و باید فکر و ادبیات و محتوا و دغدغه بین المللی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد:جشنواره مردمی عمار یک جشنواره و حرکتی مردمی است و مدیریت و مسئولیت آن با این عزیزان است و مردم تولید آثار را بر عهده دارند و نقش مهمی ایفا می کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار