مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی آب‌های درمانی در کشور‌های عضو اکو تعیین شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 17 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، حسن محمدی ادیب با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان‌دهی شبکه آب‌های درمانی کشور‌های عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشور‌ها مورد موافقت قرار گرفت و می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های چشم‌گیر استان در حوزه آب‌های درمانی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان استقبال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه‌ها است.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: کار‌های مشترکی با کشور‌های مختلف از جمله ترکیه و سایر کشور‌های همسایه و کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس برای فصل گردشگری پیش رو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار