مسوول سازمان بسیج مهندسین قم:
مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه استان قم گفت: با هماهنگی بین بسیج مهندسین و انجمن صنفی کفش ماشینی، تعدادی از افراد متقاضی اشتغال خانگی وارد خوشه‌های مشخص در جهت تکمیل بخشی از زنجیره تولید صنعت کفش شده‌اند که سبب ایجاد درآمد پایدار برای این خانواده‌ها شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 17 January 2024

به گزارش تابناک قم، سرهنگ حسین نیکوکلام در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش استان قم، با اشاره به تاکید و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال و رونق تولید، بیان داشت: صنعت کفش در رونق اشتغال به‌خصوص اشتغال خانگی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از ظرفیت بالایی برخوردار است.

مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه استان قم با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بالا در بین خانواده‌ها جهت تامین بخشی از زنجیره تولید صنعت کفش ادامه داد: با فعالیت شبکه‌ای در حوزه صنعت کفش امکان ایجاد درآمد ثابت برای خانوارها در قالب اشتغال خانگی فراهم است.

نیکوکلام یادآور شد: با هماهنگی بین بسیج مهندسین و انجمن صنفی کفش ماشینی، تعدادی از افراد متقاضی اشتغال خانگی وارد خوشه‌های مشخص در جهت تکمیل بخشی از زنجیره تولید صنعت کفش شده‌اند که سبب ایجاد درآمد پایدار برای این خانواده‌ها شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه صنعت کفش قم در اشتغال و رونق صادرات، تصریح کرد: در قالب قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه، قدم‌های خوبی در جهت رفع موانع تولید در راستای تامین مواد اولیه، تکمیل زنجیره تولید و غیره صنعت کفش انجام‌گرفته است.

مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه استان قم ابراز داشت: یکی از مزیت‌های ویژه صنعت کفش کم آب بر بودن آن است که توسعه آن متناسب با زیست‌بوم جغرافیایی و فرهنگی این شهر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار