کد خبر: ۱۱۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 19 October 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال داماش گیلان برابر تیم ماشین سازی تبریز به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به برتری دست یابد .
این مسابقه ، از هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود یک هزار و 500 تماشاگر برگزار شد.
در نیمه اول این مسابقه ، تیم فوتبال داماش گیلان برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست با به ثمر رساندن یک گل این نیمه را با برتری به رختکن برود و در نیمه دوم نیز دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند تا تیم فوتبال داماش گیلان با به ثمر رساندن همان یک گل، پیروز این میدان شود .
تنها گل تیم فوتبال داماش گیلان را ، حسن نجفی بازیکن این تیم در دقیقه 36 با یک شوت زیبا و از فاصله حدود 25 متری و از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و با همین گل هر سه امتیاز این دیدار را تیم داماش کسب کرد .
قضاوت این مسابقه را علی صفایی با کمک های اسد حاج محمدی و محمدرضا فتحی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار رضا محمدی ، حسن نجفی و بهنام عسگرخانی هر سه بازیکن از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار