رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تشکیل قرارگاه پیگیری پرونده‌های مهم در دادگستری استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ 09 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه قرارگاه پیگیری پرونده‌های خاص و مهم که در سالن جلسات امامت دادگستری استان برگزار می‌شد با ادای احترام به شهدای عزیز حادثه تروریستی کرمان و محکومیت این اقدام ددمنشانه گفت: آنچیزی که دارای اهمیت و محوری می‌باشد رعایت مقررات قانونی و الزام بر حرکت بر مسیر و مدار قانون است.

عتباتی افزود: هم افزایی و همفکری در رسیدگی به پرونده‌های خاص و مهم بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند رسیدگی‌ها را قدرتمند و مستحکم پیش ببرد.

وی افزود: رسیدگی قاطع قضایی به اقدامات مجرمانه اشخاصی که مبادرت به تضییع حقوق مردم و شهروندان می‌نمایند در دستور کار دستگاه قضایی استان هست و در این خصوص هیچ گونه مماشاتی پذیرفته نیست.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: قرارگاه پیگیری پرونده‌های مهم بدین منظور تشکیل می‌گردد تا وضعیت این پرونده‌ها را مرور و هماهنگی بیشتری جهت نتیجه بخش بودن و روشن شدن ابعاد این پرونده‌ها و آخرین اقدامات صورت گرفته جهت به نتیجه رسیدن آن‌ها صورت پذیرد تا نظارت‌ها و برخورد‌ها تقویت شوند.

وی افزود: جلسات هماهنگی در این کمیته مشورتی به اتخاذ تصمیم در خصوص پرونده‌های خاص و مهم کمک می‌کند تا تصمیمات صحیح و متقن اتخاذ گردد.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر اعضای حاضر در خصوص پرونده مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار