مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه برج هنر ایلام در حال حاضر از ۳۶درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، گفت: تلاش می‌شود که از طریق طرح مولدسازی‌های دارایی‌های دولت در استان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تامین شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 07 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرشاد دوستی  با اشاره به اینکه برای تکمیل طرح برج هنر ایلام اعتباری در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است، گفت: این طرح در ۲ فاز در حال اجراست که در مجموع از ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه برج هنر ایلام یکی از طرح‌های هزینه بر در استان به شمار می رود، یادآور شد: امسال در اعتبارات استانی ۵۰ میلیارد ریال مصوب و اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیازمند توجه و اعتبارات ویژه است، گفت: با پیگیری‌های خاص از سوی استاندار ایلام مقرر شده که با استفاده از ظرفیت مولدسازی بتوان اعتباراتی را برای تکمیل این پروژه اختصاص داد.

دوستی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع در حال احداث است، گفت: باتوجه به مدت زمان کلنگ زنی این پروژه در سال ۹۶، از رشد فیزیکی قابل ملاحظه ای برخودار نبوده و لازم است که اعتبارات ویژه ای به آن اختصاص یابد./م

بیشتر بخوانید:

برچسب ها: برج هنر ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار