فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام تقویت و برای جبهه مقاومت آماده شده بود و به همین دلیل فاتح تمام میدان‌ها بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 03 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار، اما الله گشتاسبی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اظهار داشت: یکی از جریان‌های موفق و پرافتخار در جهان کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با بیش از ۴۰ سال ایثار و مقاومت و استقامت در مقابل دنیا استکبار به جهت زیاده‌گویی دنیای استکبار همواره آماده روز‌های سخت بوده و در میان حضور داشته است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه شهید سلیمانی فاتح تمام میدان‌ها بود، افزود: وی در مکتب امام تقویت و برای جبهه مقاومت آماده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون همه ملت‌ها به مقاومت نظام اسلامی در برابر زیاده‌خواهی رژیم استکبار آگاه هستند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه اگر امروز در جای جای عالم مقاومت و ایثاری شکل می‌گیرد از برکات انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد به برکت حضور ملت فهیم و مسلمان در کنار امامین انقلاب، با اتحاد و انسجام خود یک فرهنگ جدیدی در عالم رقم زدند که امروز به عنوان مهد تلاش و مقاومت نام برده می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یکی از موفقیت‌های انقلاب را تقدیم بیشتر از ۲۰۰ هزار شهید و بیش از ۵۰۰ هزار جانباز و رزمنده عنوان کرد و گفت: در صورت هرگونه کوتاهی باید پاسخگوی کسانی باشیم که در این راه جان خود را فدا کردند.

وی به وضعیت غزه اشاره و تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی امروز در مقابل دیدگان عالم بهترین فرزندان را قتل عام می‌کنند، ادعای حقوق بشر دارد، اما در میدان زشت‌ترین حرکات را می‌بینم.

سردار گشتاسبی ادامه داد: امروز نه تنها ملت‌های مسلمان از داغ مردم غزه نگران‌اند بلکه ملت‌های اروپایی نیز در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها به خیابان‌ها آمده و اعتراض دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه جبهه مقاومت برای آزادی، شرف و انسانیت در راه تلاش و مجاهدت است، افزود: امروز غزه برای آزادی استقلال و حفظ ارزش‌های خود مورد بی‌رحمی استکبار قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی سابقه درخشان به یادگار گذاشته‌اند، یادآور شد: به برکت وجود مقام معظم رهبری و انسجام و وحدت ملت فهیم و نگهبان انقلاب یک نظام مقتدر، پویا با هدف و با انگیزه‌های متعالی است که برای پیگیری خواسته‌های خود در حال مجاهدت هستند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه امروز آمریکا و دشمنان اسلام به دنبال جنگ ترکیبی هستند، گفت: تلاش دشمنان این است که جریان‌های دنیا را به پای نظام جمهوری اسلامی می‌نویسند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تاکید کرد: همه این جریان‌سازی با هدف ضربه به انقلاب اسلامی است و می‌خواهند آن را از بین ببرند.

وی راه مقابله با این تفکر را هوشیاری و همراهی ملت، انسجام و حضور قاطعانه دانست و گفت: امروز حرکت مردم کردستان در جای جای استان و حضور آنان در تمام صحنه بیانگر حضور آگاهانه برای انتخابات امسال است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار