استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : بسته‌های متنوع فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه تهیه شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 03 January 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : دشمن با پمپاژ ناامیدی بین نوجوانان و جوانان سعی دارد آنان را از امید به آینده و زندگی، دل‌سرد کند و با آموزش روش‌های مختلف خودکشی در فضای مجازی، سعی دارد جوانان را به خودکشی که یکی از گناهان کبیره و همواره در قرآن و توسط ائمه‌ی معصومین علیهم‌السلام نکوهش شده است را ترغیب کند.

وی افرود: لازمه‌ی هر سیاست‌گذاری داشتن آمار و اطلاعات است و با آمار و اطلاعات می‌توانیم سیاست‌گذاری کنیم و تصمیماتی مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اتخاذ کنیم.

بهرام نیا ادامه داد : تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان و دستگاه‌های فرهنگی با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله اردوهای دانش‌آموزی می‌تواند بین دانش‌آموزان شور و نشاط اجتماعی ایجاد کند.

وی مطرح کرد : حوزه‌های علمیه و تبلیغات اسلامی نیز با استفاده از آموزه‌های قرآنی، تعمیق باورهای دینی و معرفت‌افزایی وظیفه‌ی امیدآفرینی و نشاط در جامعه را دارند.

بهرام‌نیا با تاکیداستاندار ایلام بر نقش مشاوران در کاهش اقدام به خودکشی و خودکشی،گت : مشاوران نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند از بروز بسیاری از خودکشی‌ها جلوگیری کنند که در این راستا نیاز است تعداد مشاورین استان افزایش یابد و بیش از گذشته از ظرفیت آنان استفاده شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار