کد خبر: ۱۱۴۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 26 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، پُل ارتباطی منطقه گردشگری بلیران که به مدت ۱۰ سال نیمه کاره رهاشده بود به همت دولت سیزدهم با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی تکمیل و باردیگر به شهر آمل متصل شد. 

پل گردشگری بلیران تکمیل و به آمل متصل شد  

 

پل بلیران به عنوان تنها راه ارتباطی در این منطقه گردشگری به شهر آمل است که ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بود اما با تدبیر دولت همزمان با سفر شهرستانی استاندار مازندران، افتتاح شد.

سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح بیان داشت: بلیران از نقاط گردشگری مازندران است که احداث این پُل یک ضرورت بود.

بلیران آمل پس از ۱۰ سال به آغوش شهر بازگشتوی در این مراسم با بیان اینکه دولت توانست بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی این پُل را افتتاح کند، اضافه کرد: توسعه زیرساخت مناطق گردشگری یکی از نیازهای جدی بوده که دولت برای تحقق آن مصمم است.

استاندار مازندران با بیان این که، این پل با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی دولت به مرحله افتتاح رسید، تصریح کرد: با احداث این پل سیلاب های پیاپی راه ارتباطی این خطه را قطع نخواهد کرد.

روستای بلیران که در بخش سردشت آمل در ۱۵ کیلومتری شهر آمل واقع شده است، میزبان یک موهبت الهی است که از سراسر کشور و دنیا گردشگر می‌پذیرد. روستای بلیران که خود دارای ۵۰ خانوار و ۱۴۵ نفر جمعیت ثابت بوده در ایام تابستان روزانه میزبان بیش از یک هزار خودروی حامل مسافر و گردشگربه این روستا است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار