مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: این نهاد در یک سال گذشته با پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان امداد استان توانست رتبه نخست را در بین استانهای کشور کسب کند.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 26 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مختلف این نهاد اظهار داشت: در حوزه توانمندسازی مددجویان اشتغالزایی خصوصاً در زمینه مشاغل خانگی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد استان است.
وی با اشاره به همکاری کمیته امداد و دیوان محاسبات استان افزود: رضایت از عملکرد حوزه ی مالی کمیته امداد که هر ساله از طریق ارزیابی توسط دیوان محاسبات انجام می گیرد نشان دهنده اهمیت امداد استان به سلامت حوزه مالی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: امداد استان هر ساله در زمینه تحویل به موقع حسابهای مالی از استانهای نخست و برجسته کشور است.

مرادی با عنوان ارائه خدمات غیر حضوری به نیازمندان از اولویت های این نهاد است تصریح کرد: راه اندازی امداد هوشمند یکی از مهم ترین اقدامات امداد در زمینه خدمات غیرحضوری است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمک به فقرزدایی از جامعه مسئولیت بسیاری از دستگاههای اجرایی است که لازم است این دستگاهها به کمیته امداد در این زمینه کمک کنند.

اسدزاده افزود: امداد از دستگاههایی است که در زمینه های گوناگون از جمله اشتغال ار موفق ترین دستگاههای اجرایی است و ایجاد مشاغل خانگی با کمترین میزان تسهیلات از شاخص‌های خوب حوزه اشتغال کمیته امداد استان است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار