کد خبر: ۱۱۴۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 15 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، حسن خیریانپور معاون استاندار روز جمعه ۲۴ آذرماه در نخستین همایش توسعه غرب مازندران که در موسسه عالی آیندگان تنکابن برگزار شد، با بیان اینکه استان مازندران میزان قابل توجهی از تنوع ظرفیت‌ها برخوردار است که در کمتر استانی وجود دارد، اظهار کرد: در کنار آن چالش‌هایی نیز وجود دارد که باید برای آن برنامه ریزی شود. 

سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری عربها در مازندران  

 

 

وی با تاکید بر اینکه اگر نیازمند رشد اقتصادی هستیم با دو اقدام توسعه سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری میسر است، افزود: رشد سرمایه گذاری در دستور کار استان است و سال گذشته با همکاری فرمانداران سه شهرستان همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش ۱۰۲ مورد فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش گردشگری، صنایع دستی، صنعت و معدن، کشاورزی و امور زیربنایی با پیش‌بینی سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیون یورو احصاء شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از فرصت‌های سرمایه گذاری در غرب مازندران به عنوان یکی از محورهای توسعه یاد کرد و گفت: اگر به دنبال رشد هشت درصدی اقتصادی هستیم ناگزیر به توسعه سرمایه گذاری خواهیم بود.

خیریانپور بر جلب و جذب سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری در منطقه تاکید کرد و یادآور شد: گل و گیاه منطقه غرب مازندران یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان است که می‌توان از آن برای صادرات به کشور عمان و سایر کشورهای عرب استفاده کرد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار