مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۲۵۰ واحد صنعتی تولید مصالح ساختمانی در استان وجود دارد که از پیمانکاران واحدهای مسکن ملی می‌خواهیم تامین مصالح از آن‌ها را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 12 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود ایرانی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، مدیران استانی و پیمانکاران اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث ۳۲ هزار واحد مسکونی در سطح استان شروع شده که در مدت زمان کوتاهی به ۴۱ هزار واحد و در تکمیل سهم استان به ۷۹ هزار افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اجرای این پروژه‌ها فرصت استثنایی برای چرخش اقتصادی استان و افزایش قابل ملاحظه تولیدات کارخانجات استان و به تبع آن افزایش اشتغال بخش صنعت خواهد بود.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: ۲۵۰ واحد صنعتی تولید مصالح ساختمانی در استان وجود دارد که از پیمانکاران می‌خواهیم تامین مصالح از آن‌ها را در اولویت قرار دهد و از واحد‌های تولیدی نیز می‌خواهیم طوری برنامه‌ریزی کنند تا از نظر کمی، کیفی و قیمت فروش از رقبای خارج استان برتری داشته باشند.

ایرانی تصریح کرد: ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی از جمله مزایای مصرف کالای داخلی است و برای حفظ اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید و رونق اقتصادی منطقه، پیمانکاران استانی با خرید اجناس با کیفیت تولید شده در واحد‌های تولیدی داخل استان می‌توانند از آن‌ها حمایت کنند.

در ادامه مدیران واحد‌های صنعتی به تشریح تولیدات خود و پیمانکاران نیز به شرایط محصولات درخواستی پرداخته و در نهایت مقرر شد مصالح اصلی مورد نیاز پروژه ملی مسکن شامل، آسانسور، درب و پنجره یو پی وی سی، لوله و اتصالات، سیمان، بتن آماده، ایزوگام، انواع روکوب و کفپوش پلاستیکی، انواع فوم، رنگ ساختمانی، مصنوعات بتنی، آجر سفالی و دیواری، شن و ماسه در صورت رعایت شرایط فنی و قیمت فروش از داخل استان تامین شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار