معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت آموزش و آشناسازی مردم با موضوع پدافند غیرعامل در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 18 October 2015

تابناک آذربایجان غربی: علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در استان که در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت نهادینه سازی و آموزش و آشناسازی مردم با موضوع پدافند غیرعامل در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، امروز اهمیت پدافند غیر عامل برای مسئولین بایستی شناخته شده باشد و مردم نیز در کنار مسئولان، با این موضوع مهم آشنا و در جهت اجرا نمودن ضرورت های پدافندی اقدام کنند.

وی در خصوص اهداف پدافند غیرعامل نیز گفت: مصون سازی کشور از آسیب ها و تهدیدات احتمالی و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های حیاتی کشور از جمله مهمترین مزایای اجرای ضرورت های پدافند غیرعامل در جامعه است و لازم است همه مسئولان و مردم در این راستا تلاش کنند.

معاون استاندار همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل افزود: این هفته که از 4 آبان ماه آغاز و تا 10 آبان ماه ادامه خواهد شد، فرصت مغتنمی در جهت توجه بیشتر به موضوع پدافند غیرعامل و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص است.

رادفر در ادامه بر لزوم فعال تر شدن و برگزاری جلسات کارگروههای تخصصی پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد و گفت: پدافند غیرعامل دارای 14 کارگروه تخصصی در استان است که از روسای کارگروهها انتظار می رود نسبت به برگزاری مستمر جلسات این کارگروهها در استان اقدام نمایند تا موضوعات و تصمیمات این کارگروهها در شورای پدافند غیرعامل به ریاست استاندار محترم مطرح و برای اجرایی شدن آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

لزوم اخذ مجوز و تاییدیه طرح پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه های استراتژیک و مهم استان از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید معاون سیاسی استاندار در این جلسه بود.

مرتضی آزادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هم در این جلسه در خصوص اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و لزوم توجه بیشتر مدیران به این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه مدیران و روسای کارگروههای تخصصی پدافند غیرعامل، طرح ها و پیشنهادات خود را برای اجرا در هفته پدافند غیرعامل در استان مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار