تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
امروز جمعی از خبرنگاران، دانشجویان عضو بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران بازنشسته و باتجربه استان در یک ویژه برنامه یک روزه در کنار هم بودند که می تواند نوید بخش تحرکی جدید در توسعه استان باشد .
کد خبر: ۱۱۴۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 04 December 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برای رسیدن به توسعه و پیشرفت هیچ راهی به جز پیمودن مسیر واقعی آن نیست به این معنی که هر گاه صحبت از توسعه می‌کنیم لزوما باید اولا در مسیر واقعی آن گام برداریم ثانیا به ابزار مهم آن تجهیز شویم. بی مقدمه باید گفت از جمله ملزومات پیمودن مسیر توسعه، داشتن علم و تخصص در کنار تجربه است. ابزاری که اگر به خوبی از ان‌ها استفاده شود ، راه رسیدن به توسعه و نتیجه مطلوب را سریعتر و پایدارتر خواهد کرد.
امیدوار کردن مردم در مسیری که پر از فراز و نشیب است بی شک از جمله ملزومات دیگر رسیدن به توسعه است که در این زمینه رسانه و فضای اطلاع رسانی میتواند نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته باشد.
از آنچه که در مقدمه گفته شد می‌توان به این نکته مهم رسید که تجربه، علم و رسانه می‌توانند نقش بسیار موثر و تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه یک جامعه داشته باشند چیزی که در مقیاس کوچک و در یک بخش از کشور تلاش شده تا این سه بخش را به نوعی در کنار هم قرار دهند.
امروز جمعی از خبرنگاران، دانشجویان عضو بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران بازنشسته و باتجربه استان از پنج طرح تولیدی و صنعتی مرکز استان بازدید کردند.
مسئول بسیج رسانه استان، در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد هدف از این بازدید را آشنایی از نزدیک خبرنگاران، مدیران بازنشسته و نخبگان استان با فعالیت‌های برخی واحد‌های اقتصادی ویژه عنوان کرد و افزود: واحد‌هایی مانند کارخانه قند یاسوج که نماد صنعت استان است و مدت زیادی راکد بوده و اکنون فعال شده، همچنین برخی واحد‌های دانش بنیان که تاثیر زیادی در توسعه استان می‌توانند داشته باشند، مورد بازدید قرار گرفتند.
سرگرد پاسدار رضایی گفت: ترکیب شرکت کنندگان این تور، از چند گروه تاثیرگذار که می‌توانند در مسیر توسعه استان و امید آفرینی در سطح جامعه نقش داشته باشند، تشکیل شده است.
رضایی افزود: خبرنگاران که منعکس کننده اخبار امیدبخش هستند، مدیران بازنشسته که بسیاری از آنان در حوزه‌های مختلف جامعه تاثیرگذارند و همچنین نخبگان و دانشجویان برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج که می‌توانند با آشنا شدن با فعالیت‌های مهم اقتصادی و توسعه‌ای استان نقش مهمی برای توسعه و امیدآفرینی ایفا کنند در این بازدید میدانی حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار