مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از برپایی هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات گلخانه، باغبانی،‌ نهال و سیستم‌های نوین گلخانه‌ای و نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان زینتی، دارویی و تجهیزات و صنایع وابسته در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 04 December 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محسن نهاوندی امروز، ۱۳ آذرماه گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات گلخانه، باغبانی، نهال و سیستم‌های نوین گلخانه‌ای و نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان زینتی، دارویی و تجهیزات و صنایع وابسته در شیراز برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت‌کننده آخرین دستاورد و تجهیزات خود را در زمینه‌های گل و گیاه و سیستم‌های نوین آبیاری و گیاهان دارویی و زینتی به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: این نمایشگاه در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود که نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است.

نهاوندی ادامه داد: در نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای علاوه بر شرکت‌کنندگان از استان فارس از دیگر استان‌ها اصفهان، تهران، مازندران، گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، استان مرکزی، یزد، کرمان، کرمانشاه، قم و خوزستان حضور پررنگی دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا شده است،‌ افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید به نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار