کد خبر: ۱۱۴۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 27 November 2023

تابناک خوزستان: مردم بهترین قاضی و ناظر بر عملکرد ما هستند / طی یکسال اخیر با اجرای پروژه های عمرانی میزان رضایتمندی و امیدواری مردم بیشتر شده است / اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی نیاز به بودجه و اعتبار مناسب داریم / نگه‌داشت شهر در وضعیت کنونی ۶۰۰ میلیارد ریال در ماه هزینه در پی دارد/ در یکسال گذشته حدود ۵۰۰ خیابان آبادان آسفالت شده است / با امیدآفرینی و خدمت صادقانه به شهروندان موجب رضایمندی آنها را فراهم آوریم

کاوه‌پور با بیان اینکه مردم بهترین قاضی و ناظر بر عملکرد ما هستند و فعالیت‌ها را می بینند، گفت: مردم آبادان به ما لطف دارند و بسیار قدرشناس هستند، خوشبختانه با توجه به اقدامات عمرانی شهرداری آبادان که در محلات مختلف سطح شهر در انجام است، میزان رضایتمندی و امیدواری شهروندان بیش از گذشته شده، اما جا دارد که این اقدامات بیشتر در شهر آبادان اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری آبادان، «یاسین کاوه‌پور» در نشست تخصصی و بصیرتی اساتید دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر که با حضور  «عبدالله افرازه شهاوند» معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان و جمعی از روسا و اساتید دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و‌ روز پرستار و همچنین فرارسیدن هفته بسیج، با اشاره به ارائه خدمات شهرداری آبادان به شهروندان و همچنین با بیان اینکه شهرداری نقش مستقیمی در حفظ سرمایه های اجتماعی دارد، اظهار کرد: طی یک سال اخیر که در شهر آبادان توفیق خدمت به مردم شریف و نجیب این منطقه را دارم، با همراهی و پیگیری اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همچنین اخذ اعتبارات مناسب توانستیم بیش از ۵۰۰ خیابان شهر که از لحاظ زیر ساختی مشکل داشتند را پس از انجام مراحل زیرسازی و استعلام از دستگاه‌های ذی ربط زیر بار آسفالت ببریم.

شهردار آبادان با بیان اینکه مردم بهترین قاضی و ناظر بر عملکرد ما هستند و فعالیت‌ها را می بینند، افزود: مردم آبادان به ما لطف دارند و بسیار قدرشناس هستند، خوشبختانه با توجه به اقدامات عمرانی شهرداری آبادان که در محلات مختلف سطح شهر در انجام است، میزان رضایتمندی و امیدواری شهروندان بیش از گذشته شده، اما جا دارد که این اقدامات بیشتر در شهر آبادان اجرایی و عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مشکلات را کاهش دهیم و به حداقل برسانیم.

کاوه‌پور، اقدامات و اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی را مستلزم بودجه مناسب دانست و گفت: اگر بخواهیم همین وضعیت موجود که باعث نارضایتی است را در شهر آبادان حفظ کنیم باید به صورت ماهانه ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه کنیم و اگر بخواهیم وضعیت بهتر شود، شهرداری نیاز به منابع بیشتری دارد.

وی یکی از عوامل نارضایتی را دوگانگی و یا چندگانگی حاکمیتی در این منطقه دانست و تاکید کرد: مردم و حتی مسئولین نیز از چنین مشکلی که در حوزه منطقه آزاد و شهرها وجود دارد زجر می کشند و اذیت هستند، البته خوشبختانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند فردی دلسوز هستند و در تلاش اند تا مشکلات به حداقل برسد اما این مشکل ساختاری است که باید حل بشود.

شهردار آبادان، اضافه کرد: خوشبختانه از آغاز حضور و شروع فعالیت استاندار، معاون سیاسی اجتماعی استانداری و فرماندار ویژه آبادان در این زمینه تلاش شده تا مشکلات به حداقل برسد.

وی گفت: مردم بین شهرداری، راه و شهرسازی و منطقه آزاد سر در گم هستند، لذا باید در این زمینه تصمیمی اتخاذ گردد و مشکل حل شود چرا که این مسئله یک عامل بزرگ و اساسی در نارضایتی مردم است.

 کاوه‌پور در بخشی از سخنان خود به اجرای طرح خدمات دهی رایگان خطوط اتوبوس‌های درون شهری آبادان اشاره کرد و ابراز داشت: تنها شهر در کشور هستیم که برای خدمت به مردم این شهر خدمات دهی اتوبوس‌های درون شهری را رایگان کردیم.

شهردار آبادان، گفت: برای خدمات دهی رایگان اتوبوس‌های درون شهری جهت تسهیل در عبور و مرور دانشجویان آمادگی داریم تا این سرویس را نیز انجام دهیم.

وی شهرداری را یک نهاد عمومی غیر دولتی خواند و تاکید کرد: شهرداری برای انجام پروژه‌ها و خدمات رسانی نیاز به بودجه و منابع دارد و این منابع را باید از شهر تامین کند چراکه ردیف بودجه دولتی ندارد، لذا شهروندان باید مشارکت کنند.

کاوه‌پور، خواستار اطلاع رسانی، ترویج و‌ تشریح فعالیت های شهرداری آبادان از سوی اساتید دانشگاه در بین دانشجویان شد و بیان کرد: در بحث امید آفرینی متراژ آسفالتی که طی یکسال اخیر در شهر آبادان انجام شد، علیرغم تمام مشکلات از جمله بیش از هزار میلیارد بدهی شهرداری که وجود داشت باعث رضایتمندی شهروندان شده است.

وی ادامه داد: ما تا الان حدود ۵۰۰ خیابان آبادان را آسفالت کردیم و در بحث توسعه فضای سبز و پارک اکنون در حال احداث سه پارک محله‌ای هستیم.

شهردار آبادان، تاکید کرد: امید آفرینی در فضای مجازی و حقیقی بسیار اثر گذار است، لذا با اتحاد و انسجام و با هم‌افزایی و جهت دهی می توان در میان مردم امید آفرینی کرد و با خدمات‌رسانی صادقانه و مناسب به شهروندان موجبات رضایتمندی آنها را فراهم آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار