سرپرست اداره کل استاندارد ایلام با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۲۶ فقره بازرسی از آسانسورهای نصب شده در استان انجام شده است، گفت: تعداد ۹۹ فقره گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور توسط این اداره کل صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 27 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی دوست محمدی روز دوشنبه اظهار کرد: بازرسی از آسانسور ساختمان‌های عمومی، دستگاه های دولتی، مراکز درمانی و ... در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می گیرد.

وی بیان کرد: کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام تاکید کرد: مالکان و مدیران ساختمان‌ها باید پیش از اتمام تأییدیه ایمنی آسانسور برای انجام بازرسی ادواری و تمدید اعتبار تأییدیه گواهی اقدام کنند.

دوست محمدی یادآور شد: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های ذیصلاح و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

وی همچنین از صدور ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان، از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این مدت نیز ۱۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال و ۱۳ پروانه نیز تمدید شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار