رئیس انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم گفت: کفش یکی از محصولاتی است که در صنایع پایین دست تولید شده و مانع خام فروشی می‌شود؛ صنعت کفش ظرفیت اشتغال‌زایی بسیار بالایی دارد و همچنین می‌تواند ارزآوری خوبی برای کشومان از طریق صادرات داشته باشد، امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات ما در تامین زنجیره مواد اولیه رفع شده و بتوانیم بر تعهدات خارجی‌مان پایبند باشیم.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 25 November 2023

به گزارش تابناک قم، جواد شعبان‌زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مترکس» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف ما برای برگزاری این نمایشگاه ایجاد همدلی و صمیمیت بین صنعتگران کفش بود که به نظرم امشب به وفور شاهد آن بودیم.

وی افزود: بازخوردی که از غرفه‌داران در این چند شب به ما داده شد، از این نمایشگاه رضایت نسبی دارند و امیدوارم با تلاش من و همکارانم در نمایشگاه سال آینده دیگر شاهد کم و کاستی‌ها نباشیم.

رئیس انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم با اشاره به حضور مسئولین کشوری و استانی در این نمایشگاه گفت: در طول این چند شب شاهد حضور بسیاری از مسئولین کشوری و استانی از جمله معاون وزیر صمت، مدیرعامل رئیس بورس کالای کشور، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار قم، فرماندار قم، مدیرکل صمت قم و سایر مسئولان بودیم.

وی اشاره کرد: در جلساتی که با مسئولین کشوری و استانی داشتیم سعی کردیم مطالبات صنعتگران کفش را به اطلاع آن‌ها رسانده تا بتوانیم مشکلات همکارانمان را حل کنیم، مطالباتی که در این جلسات مطرح شد مسائل مشترک بین همه تولیدکنندگان است که برخی مشکلات را در فرآیند تولید برای ما ایجاد کرده که امیدواریم با مساعدت این مسئولین حل شود.

شعبان‌زاده تاکید کرد: کفش یکی از محصولاتی است که در صنایع پایین دست تولید شده و مانع خام فروشی می‌شود، صنعت کفش ظرفیت اشتغال‌زایی بسیاری دارد و همچنین می‌تواند ارزآوری خوبی برای کشومان از طریق صادرات داشته باشد، امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات ما در تامین زنجیره مواد اولیه رفع شده تا بتوانیم بر تعهدات خارجی‌مان پایبند باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار