سرمربی تیم فوتبال ساحلی کرمانشاه گفت: با وجود اینکه امکانات چندانی در این رشته نداریم، اما ۱۴ سال است در فوتبال ساحلی ایران حضور پررنگی داریم.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 21 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، محمد صالحی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به رشته فوتبال ساحلی در کرمانشاه، اظهارکرد: این رشته از حدود ۱۴ سال پیش در کرمانشاه راه اندازی شده و علیرغم اینکه ما استانی ساحلی نیستیم، اما جایگاه خوبی در فوتبال ساحلی ایران پیدا کرده ایم.

وی ادامه داد: سال‌ها پیش باتوجه به اینکه استعداد‌های درخشانی در این رشته داشتیم، قطعه زمینی را در مجموعه ورزشی امام (ره) به ما اختصاص دادند تا به عنوان زمین ساحلی از آن استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اینکه شن این زمین کاملا غیراستاندارد بود و هیچ امکاناتی هم نداشت، اما برای نشان دادن قدرت خود در فوتبال ساحلی ایران تلاش کردیم و حتی وارد لیگ دسته اول هم شدیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته بیش از ۱۵ دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی داشته ایم و هنوز هم استعداد‌های زیادی داریم که می‌توانند قدرت خود را در این رشته نشان دهند.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر مشکل زمین نبود، قطعا فوتبال ساحلی کرمانشاه مسیر رو به رشد خود را با شتاب بیشتری طی می‌کرد، اما نداشتن یک زمین کار را برای ما سخت کرده بود تا اینکه در نهایت در سال‌های اخیر یک زمین فوتبال ساحلی را برای ما احداث کردند.

وی ادامه داد: هرچند این زمین تقریبا آماده است، اما هنوز بخش‌های جانبی آن مانند تور پشت دروازه، سکوی تماشاچیان و رختکن مانده که امیدواریم بزودی تکمیل شود.

پدر فوتبال ساحلی کرمانشاه ادامه داد: در طول ۱۴ سال گذشته همواره در رقابت‌های لیگی ایران حضور داشته ایم و چندین عنوان را کسب کرده ایم. امسال هم بنا داریم در زیرگروه لیگ دسته اول شرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال تلاش کرده ایم تا با جوانگرایی تغییراتی اساسی در تیم ایجاد کنیم تا به مانند سال‌های گذشته دوباره دعوت شده به اردوی تیم ملی داشته باشیم، کما اینکه در حال حاضر هادی فرهمند ملی پوش فوتبال ساحلی از این استان است.

صالحی با تاکید براینکه این رشته باید بیشتر در کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروزه ورزش‌های ساحلی در دنیا طرفداران زیادی دارد و هرچند سال هم تعدادی رشته جدید از ورزش‌های ساحلی به مسابقات المپیک اضافه می‌شود، بنابراین ما هم باید برای فوتبال ساحلی که در آن ریشه داریم، برنامه ریزی کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار