گرگان - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان گلستان گفت: هدف‌گذاری چهار ساله این هیات با اجرای کامل برنامه‌ها ۲ سال زودتر از موعد محقق شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 14 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، علی نوری روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سالانه این هیات اظهار کرد: با توجه به این موفقیت، برای ۲ سال پایانی فعالیت، برنامه‌های هیات را تا ۵۰ درصد افزایش دادیم.

وی با بیان این که از مجموع ۱۴ شهرستان استان، در ۱۳ شهرستان هیات فعال داریم و یک شهرستان هم غیرفعال است، بیان کرد: فعالیت هیات را با شعار همدلی آغاز کردیم و در بررسی‌های انجام شده، تکواندو گلستان جزو هیات‌های برتر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: بخش بانوان هیات استان در ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون، بالاتر از استان تهران و بعد از استان‌های البرز، مازندران و اصفهان در رتبه چهارم کشور قرار گرفت که این مهم نشان از پتانسیل بالا و همدلی و تلاش مجموعه استان دارد.

نوری ادامه داد: در ابتدای فعالیت دوره مدیریت هیات جدید، ۱۰ هزار و ۱۵۰ ورزشکار داشتیم و هدف‌گذاری چهار ساله رسیدن به ۱۳ هزار نفر بود که تا پایان سال گذشته با عبور از این عدد به ۱۳ هزار و ۷۶۷ نفر رسیدیم و اکنون ۱۵ هزار و ۳۸۳ تکواندوکار داریم.

وی افزود: در بخش مربیان ۷۹ مربی درجه سه (۴۴ مرد و ۳۵ زن)، داریم که ۱۵ مربی درجه سه، هشت نفر درجه ۲ و سه نفر درجه یک ارتقا داشتیم.

وی اضافه کرد: در هدف‌گذاری انجام شده برای پایان دوره چهار ساله، تلاش کردیم که مربی بین‌المللی داشته باشیم که اکنون ۱۳ مربی در این بخش شامل هشت مرد و پنج نفر از بانوان داریم.

رییس هیات تکواندو گلستان گفت: ۹۱ داور درجه سه، ۲۳ درجه ۲ و ۱۸ داور درجه یک در استان فعال هستند.

وی ادامه داد: توجه به آموزش از نیاز‌های اساسی استان است که معتقدیم برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی می‌تپاند در حوزه آموزش سبب رشد و ارتقا مربیان، داوران و ورزشکاران شود.

رییس هیات تکواندو گلستان گفت: در بخش قهرمانی، ضمن کسب مدال طلای نونهالان جهان توسط باران جمال‌لیوانی، ورزشکاران ما سه مدال آسیایی دارند و در مجموع تکواندو گلستان توانست سال گذشته ۱۷ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۲۲ برنز به دست آورد.

نوری اضافه کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات خردسالان منطقه سه کشور در ۲ قسمت پسران و دختران در مشهد و میزبانی همین مسابقات در هفته آینده در گرگان به همراه حضور آتنا دلیری از گلستان به عنوان مربی تیم ملی در بازی‌های آسیایی ویتنام و حضور احسان و فاطمه کلاسنگیانی به عنوان مربیان تیم ملی پومسه دانشجویان ایران در بازی‌های جهانی دانشجویان بخش دیگری از عملکرد هیات تکواندو گلستان است.

اعضای مجمع هیات تکواندو گلستان، در انتها در پی استعفای سیدروح‌الله حسینی، شروین سادات هاشمیان و شرابه هزارخانی، خزانه‌دار، نایب رییس و عضو هیات رییسه پیشین این هیات به بهادر جواهری، فرانک همت‌یار و محمدجواد ساوری به عنوان نفرات جایگزین در این مسوولیت‌ها در کنار احسان حاجی‌محمدی به عنوان بازرس قانونی رای مثبت دادند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار