رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام؛
رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام از کسب رتبه نخست این واحد در بین شرکت های پالایش گاز کشور خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 14 November 2023

به گزارش تابناک ایلام، محسن خزلی افزود: درصد بودجه پژوهشی جذب شده، تعداد پروژه های پژوهشی تجاری سازی، ارتباط و حمایت از شرکت های دانش بنیان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز علمی و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی از جمله شاخص های ارزیابی کسب این رتبه بوده است.

وی با بیان اینکه کسب این رتبه مهم نشان از تلاش، تفکر نوآورانه و تعهد شرکت در حوزه پژوهش و فناوری دارد، اظهار کرد: پالایشگاه گاز ایلام در طول سال های گذشته تاکنون توانست با برنامه ریزی صحیح، هدفگذاری، شناسایی نیازهای فناورانه در حوزه های مختلف و با ارائه راهکارهای مبتکرانه و بهبود فرایندها در حوزه پژوهش و فناوری پیشرو باشد.

به گفته خزلی این شرکت با تکیه بر نقش برجسته نیروهای خود در توسعه فناوری های نوین، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات و ایجاد تغییرات اثر بخش در شرکت و صنعت گام های ارزنده ای برداشته است.

وی تصریح کرد: جذب۸۷ درصدی بودجه، مدیریت و اجرای ۱۰ پروژه پژوهشی، حمایت از ۱۳ پایان نامه تحصیلات تکمیلی، عقد ۱۰ تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی، شناسایی ۶ عنوان ساخت بار اول، تدوین نقشه راه و کتابچه نیازهای فناورانه مشتمل بر ۱۵۱ عنوان و تدوین نقشه راه نانوفناوری از اقدامات شاخص این واحد در سال گذشته بوده است.

به گزارش ایرنا، گردهمایی سالانه پژوهشی شرکت های پالایش گاز با حضور نمایندگان مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید، مدیریت پژوهش و فناوری، روسا و کارشناسان پژوهش و فناوری شرکت های پالایش گاز در محل مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در آبان ماه سال جاری برگزار و در این گردهمایی نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شرکت ها در میزان تحقق شاخص های عملکردی ارزیابی و واحد پژوهش و فناوری این شرکت موفق به کسب رتبه اول عمکرد پژوهشی شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار