فرماندار رودسر:
فرماندار رودسر، بر اورهال بیمارستان رودسر تاکید کرد و گفت: پیگیر اورهال بیمارستان هستیم تا مردم شهرستان بتوانند خدمات بهداشتی و درمانی خوبی را دریافت کنند
کد خبر: ۱۱۳۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 12 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمد حیدری امروز، ۱۷ آبان ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید انصاری رودسر، با تاکید بر لزوم رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی، اظهار کرد: مسئله درمان در بیمارستان خیلی مهم بوده و لازمه آن تشخیص درست است.

وی تشخیص درست را نیازمند ابزار و امکاناتی همچون آزمایشگاه و رادیولوژی و سونوگرافی و ام.آر.آی و سی.تی اسکن و... دانست و افزود: هر چیزی که قدرت تشخیص پزشک را بالا می برد، باید در اختیارش قرار بگیرد، زیرا فرایند درمان منوط به تشخیص صحیح و به موقع است و عدم تشخیص درست نه تنها فرایند درمان را طولانی می کند، بلکه هزینه های فراوان را به دنبال دارد.

فرماندار رودسر ضمن قدردانی از پای کار بودن کادر بهداشت و درمان در روزهای سخت بحران کرونا، اضافه کرد: بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان تاکید داریم که یکی از اولویت ها مرکز خدمات جامع سلامت چابکسر است.

حیدری هم چنین بر اورهال بیمارستان رودسر تاکید کرد و گفت: این بیمارستان قدمتی بسیار طولانی دارد؛ البته از بخش‌های اورژانس و آزمایشگاه و جراحی و آی.سی.یو و سی.سی.یو و... برخوردار بوده و دارای کادر درمان مجرب اعم از پزشکان متخصص و پرستاران حرفه‌ای است که در حال تلاش برای ایجاد رضایت در مردم هستند.

وی با بیان این‌که مردم شهرستان املش نیز از خدمات بهداشت و درمان رودسر به ویژه بیمارستان شهید انصاری استفاده می‌کنند، یادآور شد: به دنبال اورهال بیمارستان هم در بخش سرمایش و گرمایش و هم در بخش تعمیرات و زیست محیطی هستیم که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار رودسر با اشاره به تخصیص اعتبار ۲.۵ میلیارد تومانی بنیاد علوی جهت خرید تجهیزات پزشکی، گفت: به زودی تجهیزات خریداری شده به بیمارستان منتقل خواهد شد؛ هم چنین آماده تکمیل آزمایشگاه بیمارستان هستیم و برای اتمام آن اعتبار لازم را تامین خواهیم کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار