معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از ثبت نام بیش از ۲۷ هزار نفر در سامانه برای دریافت ودیعه مسکن در این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 05 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،قاسم اسماعیل نژاد اظهار داشت:پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است نخست متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی پس از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند.

وی افزود:از خرداد ماه سال گذشته تاکنون، حدود ۲۷ هزار و۴۱۷ نفر در استان مرکزی در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۸۱ نفر در شهرستان اراک و شش هزار و ۴۲ نفر در شهرستان ساوه و مابقی متقاضیان در دیگر شهرستان‌های استان ثبت نام کردند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یادآور شد : در سطح استان بیش از ۲۰ هزار نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که از این تعداد سه هزار و ۵۳۵ نفر تعیین شعبه و برای ۹۰۴ نفر نیز پرونده تشکیل شد.

اسماعیل نژاد عنوان کرد:میزان تسهیلات ودیعه مسکن از سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان حداکثر ۴۰ میلیون تومان  و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار