جواد شفیعی سخنگوی ستاد انتخابات گیلان
کد خبر: ۱۱۳۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 23 October 2023

جواد شفیعی ثابت امروز به خبرنگارتابناک گیلان گفت در ستاد انتخابات استانداری گیلان با اشاره به آخرین جزئیات ثبت نام کاندیداهای مجلس اظهار کرد: ۲۱۴ نفر تا پایان روز چهارم ثبت نام داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

وی با بیان اینکه از تعداد ۲۱۴ نفر، ۱۵ نفر از بانوان و ۱۹۹ نفر از آقایان برای ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان ثبت نام کرده اند، گفت: در شهرستان رشت و خمام ۵۵ نفر؛ رودسر و املش ۳۰ نفر؛ لاهیجان و سیاهکل ۲۵ نفر؛ تالش، ماسال و رضوانشهر ۱۷ نفر؛ فومن و شفت ۱۶ نفر؛ بندرانزلی ۱۵ نفر؛ آستارا ۱۴ نفر؛ لنگرود ۱۲ نفر؛ رودبار ۱۲ نفر؛ صومعه سرا ۱۰ نفر و حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه تا ۳۰ مهر هشت نفر ثبت نام کرده اند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا سوم آبان است و قابل تمدید نیست، افزود: ثبت نام کاندیداها به صورت غیرحضوری است و کسانی که برای پیش ثبت نام کدرهگیری دریافت کرده اند فرصت فراهم است.

رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان گیلان، از همه رسانه ها و داوطلبین تقاضا کرد مفاد ماده ۷۹ و ۸۲ و ۸۳ قانون را مطالعه کرده و در جهارچوب قانون انتخابات اقداماتشان را برنامه ریزی کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار