رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: امسال 5 هزار و 300 دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان پذیرفته شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 23 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس رضا دوستی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از ۱۴۰ هزار داوطلب در سراسر کشور در این مرحله دانشگاه پیام نور را به منظور ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اند که ۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب از این تعداد در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه با اشاره به ۱۸۰ رشته کارشناسی در دانشگاه پیام نور استان، گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری در سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، از افتتاح دفتر مشاوره در این دانشگاه خبر داد و افزود: با توجه به مأموریت‌های که دانشگاه پیام نور در حوزه آموزشی، پژوهشی و در حوزه‌های مسؤولیت اجتماعی دارد، امروز دفتر مشاوره‌ای دانشگاه افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دفتر هر آنچه که دانشجویان و مراجعین دانشگاه در حوزه‌های روانشناختی، اشتغالزایی، عقیدتی، مباحث مذهبی و... به آن نیاز دارند با استفاده از ظرفیت‌های اعضای هیأت علمی و اساتید ارائه می‌شود.

وی با اشاره به گشترش دایره مشاوره در این دفتر، گفت: خانواده دانشجویان نیز می‌توانند برای ارتباط بهتر با فرزندان خود از خدمات دفتر مشاوره حقوقی و روانشناختی استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار