دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به ثبت نام قطعی ۵۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، اظهار کرد: افراد متقاضی ثبت نام قطعی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 23 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرشید زرگوش  اظهار کرد: در مجموع تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مصادف با پنجمین روز از فرایند ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۵۹ نفر ثبت نام خود را در این استان نهایی کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۱۸ داوطلب در حوزه انتخابیه دهلران و ۴۱ نفر در حوزه انتخابیه ایلام ثبت نام خود را نهایی کرده اند، افزود: تا کنون سه نفر خانم نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند که از این تعداد یک نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران و ۲ نفر هم مربوط به حوزه انتخابیه ایلام است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه افراد متقاضی داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی فرایند ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند، تصریح کرد: متقاضیان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ظرف امروز و فردا برای ثبت نام قطعی خود از طریق سامانه وزرات کشور اقدام لازم را انجام دهند.

زرگوش با بیان اینکه چهارشنبه ساعت ۱۸ عصر آخرین مهلت ثبت نام قطعی افراد متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی است، ابراز کرد: این مهلت به هیچ وجه تمدید قابل تمدید نیست و لازم است افرادی که بعد از فرایند "پیش ثبت نام" کد رهگیری دریافت کرده و قصد ثبت نام قطعی دارند، برای مدیریت حجم مراجعه به سامانه وزارت کشور و جلوگیری از هر گونه اختلال، ثبت نام قطعی خود را ظرف امروز و فرداد نهایی کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام مرحله نهایی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی بوده و داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر از ۲۷ مهرماه تا سوم آبانماه با مراجعه به سامانه وزارت کشور برای ثبت نام نهایی، اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در مرحله پیش ثبت نام ۳۴۸ نفر کد رهگیری دریافت کردند که از این تعداد ۲۶۵ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و و ۸۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران بوده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار