معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه به مدت یک هفته انجام می‌شود و افرادی که در مرحله پیش ثبت‌نام موفق به بارگذاری مدارک خود شده و از وزارت کشور کد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 19 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه به مدت یک هفته انجام می‌شود و افرادی که در مرحله پیش ثبت‌نام موفق به بارگذاری مدارک خود شده و از وزارت کشور کد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازه زمانی ذکر شده از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام نهایی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند مرحله پیش ثبت‌نام به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام خواهد شد و مراجعه حضوری افراد به فرمانداری، بخشداری و استانداری ضرورت ندارد.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه در انجام ثبت‌نام نهایی، داوطلبان باید نسبت به تکمیل فرمی اقدام کنند که انجام آن به حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد، عنوان کرد: بعد از تکمیل این فرم امکان ویرایش آن وجود ندارد بنابراین لازم است افراد در تکمیل آن دقت لازم را داشته باشند همچنین در هنگام تکمیل این فرم برخی مدارک از جمله فرم استعفا از پست‌های مدیریتی، گواهی سابقه خدمت پنج ساله در دستگاه‌های مختلف باید بارگذاری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از تکمیل پرسشنامه و بارگذاری مدارک کد رهگیری برای افراد صادر می‌شود، افرادی که نسبت به تکمیل پرسشنامه یا بارگذاری مدارک خود اقدام نکرده یا در پایان کد رهگیری دریافت نکنند یعنی از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف زده‌اند بنابراین افراد در این مرحله از ثبت‌نام دقت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها مدارک داوطلبان بررسی و مورد تایید قرار گرفته و صلاحیت این افراد در این مرحله مورد سنجش قرار نگرفته است که این موضوع پس از انجام ثبت‌نام نهایی بررسی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار