رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از استانداردسازی آسانسور بیمارستان امام رضا (ع) و یکی از پاساژ‌های بزرگ کرمانشاه بعد از مدت‌ها پیگیری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 18 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یاسر مرادی رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نظارت بر استاندارد آسانسور بخش‌های مختلف استان و صدور تاییدیه ایمنی برای آن‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود، گفت : در نیمه اول امسال ۱۳۰۰ مورد بازرسی از آسانسور دستگاه‌ها، مراکز پرتردد، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، مجتمع‌های مسکونی و... انجام و ۴۶۰ مورد تاییدیه صادر شده است.

وی با بیان اینکه از چندی قبل هشدار‌های لازم به دستگاه‌ها جهت استانداردسازی آسانسور‌های آن‌ها داده شده بود، افزود: اخذ دستور دادستان برای پلمب آسانسور دستگاه‌هایی که فاقد ایمنی هستند، در گام نهایی است.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد آسانسور دستگاه‌ها استانداردسازی شده، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای کمتر از ۳۰ درصد مابقی در حال انجام است و آسانسور دستگاه‌هایی که مشکل دارد به طور کامل احصا شده است.

مرادی اشاره‌ای هم به وضعیت استاندارد آسانسور بیمارستان‌ها داشت و تاکید کرد: خوشبختانه آسانسور بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان بعد از پیگیری‌های فراوان استاندارد شد.

وی از استانداردسازی آسانسور پاساژ ارگ بعد از پیگیری‌های فراوان خبر داد که حتی تا پای پلمب نیز پیش رفته بود.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه درباره وضعیت استاندارد آسانسور مجتمع‌های مسکونی و خصوصا پروژه‌های مسکن مهر عنوان کرد: استانداردسازی این آسانسور‌ها نیز به فراخور در حال انجام است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار