سرپرست اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: اعتبار گواهی ایمنی و کیفیت آسانسورهای صادره یک‌ ساله است.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 17 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس یاسر مرادی، سرپرست اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه با تبریک یکصدومین سالگرد اداره استاندارد، شعار امسال استاندارد را «استاندارد مردمی، اطمینان‌بخشی و امیدآفرینی در جامعه» عنوان کرد و اظهار کرد: پیام استاندارد برای زندگی‌بهتر همراه با هوشمندی برای مردم است.

وی در خصوص استاندارد آسانسورهای آپارتمان‌ها، گفت: تمامی ساکنان آپارتمان‌ها از آسانسورها استفاده روزمره دارند، لذا ایمنی و استاندارد بودن آن اهمیت دارد.

سرپرست اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه یادآور شد: سال ۸۴ آسانسورها و نصب آن‌ها مشمول استاندارد اجباری قرار گرفتند که باید بعد از نصب توسط شرکت‌های مجاز استاندارد ایمنی آسانسور با حضور کارشناسان استاندارد تأییدیه ایمنی شود.

وی اعتبار گواهی ایمنی و کیفیت آسانسورهای صادره را یک‌ ساله اعلام کرد و گفت: مالکین مکلف هستند بعد از مقتضی شدن اعتبار یک‌ ساله مجددا درخواست بازرسی و تاییدیه ایمنی ادواری داشته باشند.

مرادی خطاب به هم‌استانی‌ها، خاطرنشان کرد: اگر از تاییدیه آسانسور موجود در ساختمان آن‌ها یک سال گذشته، آن آسانسور فاقد ایمنی است و شرکت‌های بیمه‌ای هم در صورت بروز هرگونه حادثه، نسبت به جبران خسارت اقدامی نخواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار