کد خبر: ۱۱۳۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 16 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 04 24/07/1402 تقدیم حضور می گردد.
---------------------------------
خرید و فروش قطعات خودروهای سرقتی از داخل زندان
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف 14 خودروی سرقتی و شناسایی 4 سارق زندانی که اقدام به خرید و فروش قطعات خودروهای سرقتی از داخل مخفیگاه های خود می کردند خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت خودرو در سطح استان، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات اطلاعاتی پی به جابجایی و خرید و فروش خودرهای سرقتی توسط چند سارق حرفه ای در زندان های کشور بردند .
رئیس پلیس آگاهی استان، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده 4 سارق زندانی که مبادرت به جابجایی خودروهای سرقتی از توقفگاه ها و مخفیگاه های خود می کردند شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف خودروهای سرقتی آغاز شد .
وی از کشف 14 خودروی سرقتی در ادامه اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های به دست آمده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: ضمن شناسایی مالباختگان  و تحویل خودروی آنان، تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد .
سرهنگ قیصری در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن مراقبت صحیح از اموال خود در صورت مواجه شدن با سارقان و یا به سرقت رفتن خودرو و اموال منزل و ... مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند .
---------------------------------
قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه شمالی به دام افتاد
سرهنگ"حمیدرضا فرهودی انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 3 کیلو و 400 گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حمیدرضا فرهودی" در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اهل یکی از استان ها غربی کشور قصد فروش و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتی طی هماهنگی با مرجع  قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 3 کیلو و 400 گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در خاتمه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
---------------------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی رودپی قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی رودپی این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی 1 متهم سابقه دار در امر سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 6 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ساری اعتراف کرد، گفت: طی بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.
سرهنگ حسن زاده یاد آور شد: متهم که از افراد سابقه دار نیز می باشد که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی  و روانه زندان  شد .
---------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی  قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را در حال سرقت و انتقال اموال مسروقه برای فروش، شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 8  فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به نقش مشارکت های مردمی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك موضوع را بلافاصله از طریق سامانه110 به پليس اطلاع نمایند تا از وقوع سرقت،پیشگیری ودر صورت وقوع ،نسبت به دستگیری سارق اقدام گردد.
---------------------------------
شرور متواری در آمل زمینگیر شد
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري راننده نیسان آبی شرور مسلح که با تیراندازی و درگیری موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" اظهار داشت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش با یک خودروی نیسان آبی و تیراندازی و درگیری در شهرستان آمل، موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگي مرجع قضائي طي يک عمليات منسجم این شرور مسلح و همدستش را در کمتر از 12 ساعت در مخفیگاهش در شهرستان بهشهر دستگير کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، يک قبضه اسلحه کشف و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي دادند.
سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد، گفت: امنیت مردم خط قرمز ما بوده و پلیس اجازه عرض اندام به هنجارشکنان نخواهد داد و برابرقانون با آنها برخورد خواهد کرد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار