کد خبر: ۱۱۳۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳ 16 October 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر در ۲۷ مهرماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چالوس خبر داد.

به گزارش تابناک مازندران از چامه شمال، احسان آهنگر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه در حاشیه این جشنواره دو نشست رسانه‌ای برگزار می‌شود، اظهار کرد: نشست رسانه‌ای اول با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح پنجشنبه با حضور فعالان رسانه‌ای استان‌های شمالی(مازندران، گیلان و گلستان) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: نشست رسانه‌ای دوم نیز در راستای "نقش رسانه در بهینه‌سازی مدیریت شهری" با حضور شهرداران استان‌های شمالی در بعدازظهر پنجشنبه برگزار می‌شود.

آهنگر با بیان اینکه درصدد حضور خبرنگاران کشورهای حاشیه خزر در مراسم اختتامیه بودیم که میسر نشد، گفت: از خبرنگاران خارجی حاضر در کشورمان دعوت بعمل آوردیم تا در چالوس حضور یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه در سینما جهان‌نما چالوس میزبان خبرنگاران رسانه‌های گروهی خواهیم بود، افزود: ۲۰ اثر برتر ترجمه و به دبیرخانه بین‌المللی جشنواره در شهر آستاراخان روسیه ارسال شد.

آهنگر در پاسخ به سوال خبرنگارمان مبنی بر چرایی برگزاری ۳ جشنواره رسانه‌ای پیش‌رو در شهرستان چالوس توضیح داد: متاسفانه شهرداری و شوراهای سایر شهرها در برپایی جشنواره‌های رسانه همکاری ندارند و در مقابل متولیان شهری در غرب مازندران، استقبال خوبی از اینگونه برنامه‌های رسانه‌ای دارند. 

حسین احمدی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار