مه‌گرفتگی در استان بوشهر ضمن تاخیر در پرواز تهران به بوشهر و این پدیده تردد خودروها در جاده‌های استان را تحت تأثیر قرار داد و مه سنگین و کاهش میدان دید سبب برخورد چند خودرو در محور بوشهر شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 15 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر،  محبوبه شهریاری سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با اشاره به مه‌گرفتگی در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر اظهار داشت: در این راستا دید افقی در جاده‌های مختلف استان بوشهر کاهش یافت و سبب کندی رفت و آمد خودرو‌ها شد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با اشاره به گزارش وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی استان بوشهر گفت: مه گرفتگی در محور گناوه - برازجان، جاده ساحلی بوشهر به بندر ریگ و بوشهر به برازجان و بالعکس سبب کندی تردد خودرو‌ها شده است.

وی از تصادف چند خودرو در محور مواصلاتی چغادک به بوشهر خبر داد و بیان کرد: رانندگان در هنگام مه گرفتگی نکات ایمنی در عبور و مرور خودرو‌ها مورد توجه قرار دهند.

ثبت سه تصادف خسارتی در محور بوشهر

جانشین پلیس راه استان بوشهر هم با اشاره به اینکه محور بوشهر به چغادک و جاده ساحلی دچار مه گرفتگی شدید است گفت: در محور چغادک به بوشهر صبح امروز سه تصادف خسارتی ثبت شده است.

رسول قنبری عدم توجه به جلو را علت تصادفات اعلام کرد و از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های پلیسی از وقوع تصادف جلوگیری کنند.

تاخیر پرواز تهران به بوشهر به سبب مه‌گرفتگی

در همین حال مسئول روابط عمومی فرودگاه بوشهر در گفتگو با خبرنگار تسنیم از تاخیر پرواز به سبب مه‌گرفتگی خبر داد و بیان کرد: پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمایی آسمان مسیر تهران به بوشهر به‌دلیل مه‌گرفتگی شدید با تاخیر مواجه شده است.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار