فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه انتظامی استان ۷۱ مورد طرح مقابله با حمل کنندگان مواد مخدر و توزیع کنندگان کلان و خرد مواد مخدر اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 11 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در حاشیه بازدید از محموله بزرگ کشفیات قاچاق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یک دستگاه خودرو تریلی حمل کالای قاچاق به میزان ۲۴ تن بلورجات در حوزه انتظامی خوسف توقیف که ارزش ریالی این کالا‌ها بیش از ۴۰ میلیارد ریال تخمین زده شد.

وی گفت: متهمان این پرونده برای رسیدگی و صدور حکم در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری ماموران انتظامی به یک کامیون کشنده که به سمت استان‌های مرکزی در حرکت بود، مشکوک شدند و در بازرسی از کامیون ۸۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار شجاعی نسب گفت: راننده دستگیر و کامیون نیز توقیف شد و متهم به زودی در اختیار مرجع قضایی قرار می‌گیرد.

وی به عملیات دیگر مبارزه با مواد مخدر در روز گذشته اشاره کرد و افزود: نیرو‌های انتظامی با اطلاع از عبور یک تیم اشرار و قاچاقچیان مسلح از کویر حلوان طبس در کمین غافلگیرانه با قاچاقچیان مقابله کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این درگیری مسلحانه ۲ نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند، ۲۴۰ کیلوگرم تریاک کشف، یک دستگاه موتور سیکلت و سه قبض سلاح از قاچاقچیان ضبط شد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه انتظامی استان ۷۱ مورد طرح مقابله با حمل کنندگان مواد مخدر و توزیع کنندگان کلان و خرد مواد مخدر اجرا شده است همچنین در این مدت ۶۱ باند تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر منهدم شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: در این مدت بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در حوزه خراسان جنوبی توسط نیرو‌های انتظامی کشف شده و در این خصوص سه هزار و ۷۵۷ نفر قاچاقچی و توزیع کننده خرد دستگیر شده‌اند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار