معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام:
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام از آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 11 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر کریم کوخایی‌زاده اظهار کرد: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته دانشگاه ایلام در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، از امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر آغاز شده و تا جمعه ۲۱ مهر ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه این مرحله از ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی انجام گرفته و نیازی به مراجعه دانشجو به دانشگاه نیست، تصریح کرد: دانشجویان ابتدا با مراجعه به نشانی: https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملی به‌عنوان شناسه کاربری و رمز عبور جهت دریافت کد کاربری و پسورد یکتا که در تمام مراحل تحصیل کاربردی و با اهمیت است، اقدام خواهند کرد که این شناسه به شماره تلفن همراه آنان ارسال خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه ایلام تصریح کرد: اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجی شده و مسئولیت صحت اطلاعات برعهده دانشجو است و چنانچه در هر مرحله از تحصیل، دانشگاه متوجه مغایرتی در اطلاعات ثبت شده گردد، قبولی دانشجو کان لم‌یکن تلقی خواهد شد.

کوخایی زاده ادامه داد: دانشجویان باید از تکمیل فرآیند ثبت‌نام اینترنتی، تا ۲۲ مهر مدارک مندرج در اطلاعیه ثبت‌نام را به‌صورت پست پیشتاز به نشانی: شهر ایلام، بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، سازمان مرکزی، اداره کل آموزش، واحد پذیرش و ثبت‌نام با صندوق پستی: ۶۹۳۱۵-۵۱۶ و کد پستی: ۶۹۳۹۱۷۷۱۱۱ ارسال کنند.

وی با تأکید بر اینکه درج نام و نام خانوادگی داوطلب، رشته و مقطع تحصیلی قبولی بر روی پاکت الزامی است، گفت: پذیرفته‌شدگان عزیز دانشگاه ایلام جهت مطالعه اطلاعیه کامل ثبت‌نام در وبگاه دانشگاه ایلام به نشانی: https://ilam.ac.ir/page/?ihwffwzsw مراجعه کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار