معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه هایی که کم‌کار بوده و در انتها قرار دارند باید برای آن‌ها تدبیری داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 04 October 2023

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ مرادعلی پیوند امروز چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مدیران استان پای کار هستند، گفت: دکتر احمدزاده جهادی پای کار است و اگر مدیران یک سوم استاندار پای کار باشند می‌توانند در کشور بدرخشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسانی که برگزیده شدند بر اساس مستندات بوده افزود: در جشنواره شهید رجایی تمام شاخص‌های توسعه در نظر گرفته شده است.

وی به اجرای طرح تبسم در ادارات کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: این طرح به معنای تحول اداری است و تسهیل‌گری در مسیر پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردم به معنای تحول‌زایی است.

پیوند با بیان اینکه بحث تحول جدی است، گفت: بهره‌وری مورد تاکید است، اما تاکنون گزارش‌های بهره‌وری استان به مرکز کشور ابلاغ نشده است.

وی با تاکید بر سلامت اداری، مردمی‌سازی را شعار دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: میز خدمت ادارات برقرار نیست و اگر برقرار باشد اطلاع‌رسانی چندانی صورت نگرفته است.

پیوند ادامه داد : قرار بر این بوده که مدیران دستگاه ها یک روز هفته را برای ملاقات عمومی اختصاص دهند که به نظر می رسد برخی دستگاه ها به این مهم توجه ندارند و برخی هم اگر این روز را در هفته تعیین کرده اند به درستی اطلاع رسانی نکرده اند .

معاون استاندار کهگیلویه بویراحمد خاطرنشان کرد: در این جشنواره برخی دستگاه ها را به عنوان برتر تجلیل می کنیم که لازم است در ادامه هم همچنان عملکرد آن ها مورد رصد قرار گیرد . کسانی هم که کم‌کار بوده و در انتها قرار دارند باید برای آن‌ها تدبیری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار