رئیس هیئت والیبال بسیج کرمانشاه:
رئیس هیئت والیبال بسیج استان کرمانشاه گفت: مسئولین استان کرمانشاه به رشته پرطرفدار والیبال توجه ویژه کنند تا به لحاظ ورزشی به شرایط آرمانی خود بازگردیم.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 25 September 2023

حامد نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در حوزه مسابقات بسیج در تمامی رده‌های سنی، مسابقات استانی و منطقه غرب کشور به مناسبت های مختلف برگزار کردیم و هر ساله مسابقات لیگ زیر ۱۶ سال را نیز برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در رده نونهالان و نوجوان تیم خوب و با انگیزه‌ای داریم و مقام دوم و سوم استان را نیز کسب کردیم و تمام تمرکز را برای تشکیل تیم در رده بزرگسال به منظور شرکت در مسابقات لیگ بزرگسال کشور قرار دادیم.

رئیس هیئت والیبال بسیج استان کرمانشاه تصریح کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت یک باشگاه ریشه دار و با اصالت است که در تمامی رشته‌های ورزشی فعالیت می‌کند و یکی از اهداف این باشگاه رشته والیبال است.

وی ادامه داد: امید است ورزش والیبال که یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار و دارای ریشه و استعداد بالا است مورد توجه مسئولین ورزشی قرار گیرد تا شاهد رشد بیشتر این رشته ورزشی باشیم و والیبال در استان کرمانشاه به جایگاه واقعی خود برسد.

نظری خطاب به مسئولین استان کرمانشاه، گفت: باید توجه بیشتری به ورزش استان خصوصا رشته پرطرفدار والیبال داشته باشید تا این شهر دوباره به شرایط آرمانی خود در ورزش بازگردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار