اگر میخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم باید وحدت اسلامی خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 22 September 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب، وحدت، مذهب و قومیت ما را نشانه گرفته اند و می‌خواهند این وحدت را از بین ببرند لذا وظیفه ما حفظ وحدت در بین جوامع اسلامی است.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب، وحدت، مذهب و قومیت ما را نشانه گرفته اند و می‌خواهند این وحدت را از بین ببرند لذا وظیفه ما حفظ وحدت در بین جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام ولی اله کوهی ۲۸ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی استان برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی نتیجه و حاصل وحدت اسلامی است و انقلاب مدیون وحدت بین اقوام و ادیان است.

وی تصریح کرد: اگر میخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم باید وحدت اسلامی خود را حفظ کنیم. 

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: شیعه و سنی در کنارهم معنا پیدا می کنند و هیچکدام حذف شدنی نیستند، هفته وحدت بهانه است ما مسلمانان باید در طول سال وحدت خود را حفظ کنیم. 

حجت الاسلام کوهی ادامه داد: برگزاری همایش طلایه داران تقریب با حضور ۵۰۰ روحانی شیعه و سنی در ارومیه، راه اندازی کاروان قاریان قرآن کریم با عنوان منادیان وحدت، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مولودی خوانی و برپایی محافل انس با قرآن کریم در تمامی شهرستان از جمله برنامه های مرکز اسلامی استان در هفته وحدت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار