همزمان با هفته دفاع مقدس:
معاون اجرایی ناحیه مقاومت سپاه ارومیه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال، یک‌هزار برنامه فرهنگی و بصیرتی در سطح شهر و روستاها با محوریت جهاد تبیین اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 22 September 2023

سرهنگ پاسدار اسلام نام‌آور در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: روز چهارشنبه یک‌هزار نفر از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس تجلیل شدند که مقدمه‌ای بر آغاز برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: همچنین ۴۰ عنوان برنامه برای این هفته تعریف شده‌است که نکوداشت مجاهدان پیشکسوت دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه، دیدار فرماندهان سپاه با امام جمعه، رزمایش رهروان شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله این برنامه هاست.

معاون اجرایی ناحیه مقاومت سپاه ارومیه به تقارن هفته دفاع مقدس و روز بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ ۴۳ مدرسه در مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های عمرانی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور دانش آموزان در کارخانه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، حضور راویان دفاع مقدس، یادواره شهید امنیت سید عباس فاطمیه در روز سوم مهر در مسجد جنرال از برنامه های اجرایی با توجه به این تقارن است.

سرهنگ نام آور اظهار کرد: مرمت و بررسی سیستم های گرمایشی و رنگ آمیزی ۴۳ مدرسه توسط گروههای جهادی در مناطق محروم با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در دست اجراست، ضمن اینکه افتتاح پروژه های عمرانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از برنامه‌هایی است که دراین هفته اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: دیدار با یک‌هزار نفر از خانواده های شهدا، رزمندگان به ویژه طرح رمضان (رزمندگانی که ۶ ماه در جبهه حضور داشتند) از دیگر برنامه های این هفته است که با همکاری ادارات شهرستانی اجرا می‌شود.

هفته دفاع مقدس از امروز (۳۱ شهریور) آغاز می شود و تا ششم مهرماه ادامه دارد؛ امسال چهل و سومین سالگرد آغاز تهاجم رژیم بعث عراق به ایران اسلامی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار